Hizmetlerimiz

Ofis Taşıma

Ofis Büro Nakliyat

Büro ve Ofis Taşımacılığı Hizmetlerimiz

Destan Nakliyat 30 yıllık tecrübesi, uzman kadrosu ve zengin araç filosu ile hem ev hem de ofis taşımacılığı işlerinizi güvenli ve hasarsız bir şekilde, belirlenen zamanda yapar.

Büyüme veya değişim gibi sebeplerle yer değiştiren firmaların ihtiyacı olan güvenilir taşıma hizmeti Destan Nakliyat Ankara uzman kadrosu tarafından titizlikle gerçekleştirilir.

Nakliye işi yapan firmaların devamlılığı işi kaliteli yapmasına bağlıdır. Ancak işini titizlikle yapan firmalar güvenilir ve sektörde olumlu referanslar oluşturarak kalıcı olabilir.

Bu bilinçle hareket eden Destan Nakliyat uzun yıllar içinde olumlu referanslar alarak sektörde öncü ve güvenilir bir yer edinmiştir.

Hem ev hem de ofis taşımacılığı uzmanlık gerektirir. Nakliyat ya da taşımacılık sektöründe müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini en üst düzeyde karşılamak firma olarak misyonumuzdur.

Büro, Ofis Taşımacılığında Planlama Önemlidir

Kurumsal taşımacılık olarak da isimlendirilebilen büro ve ofis taşımacılığında iş planı yapılması ilk adımdır.

Destan Nakliyat uzman ekibi tarafından öncelikle müşterimizin talepleri dinlenir, ihtiyaçlar analiz edilir. Taşınacak eşyalara, taşınacak yere ve hizmet verilen firmanın isteklerine göre ihtiyaçların belirlenmesi önemlidir. Taşımanın hangi araç veya araçlarla yapılacağı, marangoz, tesisatçı gibi ustalara ihtiyaç olup olmadığı, taşımanın ne zaman yapılmasının uygun olacağı, kaç kişilik bir ekibe gerek olduğu ve ne kadar süre içinde tamamlanabileceği gibi soruların cevapları tespit edilir.

İhtiyaçlar belirlendikten sonra taşınacak eşyalar belirlenir ve listelenir. Destan Nakliyat büro, ofis nakliyat işlerinde taşıması yapılan firmaya ait belgelerin, dosyalanmış önemli her türlü eşyanın kaybolmaması, zarar görmemesi için kutulama ve tasnifleme yapar. Eşyalar listelere göre kutulanır ve kutulanan eşyaların yeni adresine yerleştirilmesi de yine bu listelere göre gerçekleşir.

Ardından zaman planlaması yapılır. Zaman planlaması yapılırken eşyalarının taşıma sırası ve önceliği göze alınır.Bütün bu adımlar izlenirken taşıma işi yapılan firma ile koordinasyon içinde hareket edilir. Taşıma işi yapacak personeller çalışma planı hakkında bilgilendirilir.

Ofis Eşyalarınız için Sigortalı Taşımacılık Yapıyoruz

Büro ve ofis taşımacılığında önemli bir konu da hasarsız taşıma yapılmasıdır. Destan Nakliyat sigortalı taşımacılık ile büroların, ofislerin taşınması sırasında oluşacak hasarların teminini güvence altına alır.

Destan Nakliyat tarafından büro, ofis nakliyatı yapılırken müşterimizin iş kaybına uğramaması veya minimum seviyede etkilenmesi için zamanlama, taşıma süresi de göz önüne alınır. Hızlı, hassas şekilde şekilde paketlenen ve araçlara yüklenen demirbaşlar; bilgisayar, yazıcı gibi teknolojik aletler ile diğer eşyalar yine hassas bir şekilde yeni yerine taşınır, kurulur.

Taşımacılık da Sadece Fiyata Değil Güvenilir Olmasına Dikkat Edilmelidir

Büro, ofis taşımacılığı işi için nakliyat firması araştırırken sadece fiyat değil bütün bu kriterler göz önüne alınmalıdır. Bizi biz yapan müşterilerimizin bize duyduğu güvendir. Destan Nakliyat olarak sektörde uzun yıllar içinde oluşturduğumuz tecrübe ile bu güveni sağladık. Büro, ofis taşımacılığı için mutlaka referanslarımıza bakmanızı isteriz.