Türk Bayrağı Türkiye'nin Her Yerine Kurumsal Ev Ofis Eşya Taşıma
Telefon

0(312) 332 16 96

Hizmetlerimiz

Ofis Büro Nakliyat

Ofis Büro Nakliyat

Ofis Taşıma ve  Büro Taşımacılık

Kurumsal ofislerin taşınma süreci farklı uzmanlıklar gerektirir. İhtiyaçların işin başında belirlenmesi ve yaşanması muhtemel aksamaların giderilmesi işlerin sorunsuz bir şekilde tamamlanmasını sağlar. Ofis büro nakliyat işlemleri öncesinde personelin bilgilendirilmesi ve hazırlıkların başlaması son dakikada yaşanacak aksiliklerin giderilmesi açısından önemlidir. Hız ofis taşımacılığında en önemli konuların başında gelir.

Nakliyat hizmetleri arasında en hassas çalışmalardan birisi olan ofis ve büro nakliyatı, büyük bir titizlikle yönetilmelidir. Firmaların tüm önemli belge ve dosyalarının da taşınacak eşyalar arasında bulunduğu düşünülürse, nakliyat şirketlerinin bu konuya titizlikle eğilmesi gerekmektedir.

Bu konuda kaliteli çalışanları ile müşterilerini hiçbir zaman mağdur etmeyen Destan Nakliyat, esnek çözümleriyle de dikkat çekmektedir. Bu zamana kadar birçok kurum ve iş yerinin ofis ve büro nakliyatına destek olan firma, uygun fiyatıyla da göz doldurmaktadır. Yüzde yüz müşteri memnuniyetine dayalı çalışmaları sayesinden adından sık sık söz ettiren Destan Nakliyat, aynı zamanda sigortalı taşımacılık yaptığı için de güven kazanmaktadır.

Kontrol Listesi Hazırlamayı İhmal Etmeyin!

Ev taşımacılığından farklı olarak ortaya çıkacak ihtiyaçların eksiksiz olarak karşılanabilmesi için kontrol listesi hazırlanmalıdır. Taşınma işleminin tam, eksiksiz ve en önemlisi zamanında yapılabilmesi için doğru bir kurumsal firma ve profesyonel ekiplerden yardım alınmalıdır. Yorucu ve ayrıntılı bir iş olarak görülen ofis nakliye işlemleri;

* Eşyaların gruplanması

* Kutulara yerleştirilmesi ve

* Etiketlenmesi ile daha kolay bir şekilde yer değiştirir.

Günlük hayatın kesintisiz bir şekilde devam edebilmesi için yeni adreste elektrik, su, ısınma ve akla gelen her türlü ihtiyacın karşılanmış olmasına özen gösterilmelidir. Firma bilgilerinin güncellenmesi ve müşterilere bildirilmesi taşınma yüzünden herhangi bir maddi kayıp yaşanmasının önüne geçer. Taşımacılık hizmeti almak için firma araştırırken profesyonel hizmet anlayışına önem verilmelidir.

Eşyalarınız Zarar Görmeden Taşınsın

Taşınma işlemi öncesinde evrak dolabının gözden geçirilmesi ve fazlalıklardan kurtulmanın sağlanması gerekir. Bu iş firmada uzun yıllardır çalışan ve her konuya hakim olan personel kadrosu tarafından yapılmalıdır. Ofis eşyaları paketlenirken;

* Belirlenen sıra ve düzene uyulmasına

* Departmanlar arasında doğru planlamanın yapılmasına özen gösterilmelidir.

Pahalı teknolojik aletlerin taşınma esnasında zarar görmemesi için gerekli tedbirler alınmalıdır. Konusunda deneyimli bir nakliye firmasıyla çalışmak orta çıkacak maddi kayıpların önlenmesinde etkilidir.

Şirket bilgilerinin yedeklenmesi, altyapı çalışmalarının tamamlanması ve kişisel eşyaların ilgili birimler tarafından taşınması sorunsuz bir taşınma için olmazsa olmaz ihtiyaçlardır. Ofis taşımacılığını yapacak firmanın doğru seçilmesi, ortaya mükemmel ve kusursuz bir iş çıkmasını sağlar

Mobilyaların Paketlenmesi Özen İster!

Masa, sandalye, dolaplar ve her türlü dekorasyon malzemesi gerekli olması halinde demonte edilmeli ve doğru malzemelerle paketlenmelidir. Ürünlerin yeni adreste kurulumu da yine ofis büro nakliyat için hizmet alınan şirketin profesyonelleri tarafından yapılmalıdır. Taşınma için tedarik edilecek farklı ebatlarda koliler, dosya ve evrakların karışmadan yer değiştirmesini sağlar.

Yeni adrese taşınma işleminin tamamlanmasının ardından günlük iş ve rutinlerin zaman kaybedilmeden başlamasının sağlanması gerekir. Büyük paketlerin önce açılması ve personele çalışabilecek bir ortamın hazırlanması son derece önemlidir.

 Koli üzerindeki etikete göre dağıtım yapılarak çalışanların kendi ortamlarını düzenlemeleri istenir. Ofis taşınma işleminin belirlenen sürede tamamlanamaması halinde ciddi kayıplar yaşanabilir.